A Hámori Dentál fogászati magánrendelő
időpontlemondási szabályzata
Kedves Pácienseink!
Az utóbbi időben országosan egyre gyakoribb jelenség és magunk is tapasztaljuk, hogy az előre leegyeztetett időpontra a betegek nem jelennek meg, vagy olyan későn mondják le azt, hogy már nincs módunk más pácienst beszervezni. Esetenként olyan jelentős késéssel jönnek el, ami már lehetetlenné teszi a kezelést vagy várakoztatásra készteti az utánuk beírt pácienseket. Vendégeink többségére ez nem jellemző.
- Időben lemondott foglalás
Szabályzatunk szerint azt tekintjük „Időben lemondott foglalás”-nak, ha a naptárba bejegyzett, előre egyeztetett időpont, előző nap 12 óráig kerül lemondásra. Ezt a következő módokon lehet megtenni:
– telefonhívással a 06/70/3614008-as telefonszámon,
– üzenet küldéssel (sms) a 06/70/3614008-as telefonszámra,
– elektronikus üzenet küldésével (e-mail) a nagyerdeifogaszat@gmail.com címre,
– személyesen, a rendelőben, rendelési időben.
Kivételek, egyéb szabályok: amennyiben nem tud elérni minket telefonon vagy személyesen, mert
- az időpontját megelőző napon nem dolgozunk (hétvége, szabadság),
- a telefonszámot nem tudtuk felvenni, mert pácienst kezeltünk éppen,
- a mobil telefonszámot olyan készülékről hívta, melynek a telefonszáma nem jelenik meg a készülékünkön, így nem tudtuk visszahívni,
akkor mindenféleképpen a fent leírt üzenetküldési módszerek egyikével éljen (sms, e-mail), hogy nyoma legyen az Ön lemondási szándékának.
Mobil telefonos visszahívási gyakorlatunk szerint:
Munkanapokon 18 óráig tudjuk visszahívni, ha a telefonszáma megjelenik a készülékünkön.
Ha az időpontra késve érkezik a páciens, akkor a késedelem mértékétől függően vagy hozzákezdünk a kezeléshez, vagy le nem mondott foglalásként járunk el. Fél órás időtartamú kezelésnél 5 percen túli, 1 órás vagy hosszabb kezelésnél 15 perces késésnél tekintjük elszalasztottnak a kezelést.
- Időben nem lemondott foglalás
Amennyiben nem tud eljönni az előre egyeztetett kezelési időpontra és ezt nem jelzi idejében (a kezelést megelőző nap 12 óráig) az 1. pontban leírt lehetőségek valamelyikén, úgy rendelőnk „Időben nem lemondott foglalás”-ként kezeli a továbbiakban a helyzetet, mely a következőket jelenti:
– újabb időpontfoglalás csak akkor lehetséges, ha megismeri és elfogadja rendelőnk „Időpontlemondási Szabályzatát” (ha ez korábban még nem történt meg),
– rendelőnk felszámít egy „Rendelkezésre állási díj”-at, melynek mértéke függ az elszalasztott kezelés időtartamától. A 10.000.- Ft./ óra időarányosan kerül kiszámításra és átutalásos számlaként küldjük ki a megadott e-mail címre.
Amennyiben Ön az előre fizetés lehetőségével élt, úgy az elszalasztott kezelés után a „Rendelkezésre állási díj”-at felszámítjuk, majd egyeztetünk új időpontot.
A Hámori Dentál Fogorvosi Rendelő Időpontlemondási Szabályzatát elolvastam, megértettem, elfogadom.